آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

***فتبارک الله احسن الخالقین***

پایان نه ماهگی پسرگلی....عکسای آتلیه مامان.........ولنتاین مبارک

1391/11/25 13:19
نویسنده : مامان آیدین
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

البته بعد از خدای مهربون که معنی عشق و خود عشقه اولین عشقم همسر مهربانم بابای آیدینم که من و آیدین با تمام وجود عاشقشیم و از این که در کنارشیم احساس خوشبختی می کنیم عزیزم ولنتاین مبارک و از طرف آیدین جان می گم بابای خوبم ولتاین مبارک بووووووس...این گل تقدیمی از طرف من و آیدینم.

niniweblog.com

 و اما آیدینم عشق من همه وجودم ولتاین مبارک...این دومین روز عشقیه که دارمت پارسال همین موقع تو دل مامان بودی عسیسم و حالا که دارم برات می نویسم پیشمی داری شلوغ کاری می کنی فدای شلوغ کاریات شم...تو عشق مای عشق من و بابایی ...و ما هر روز به خاطر داشتنت خدای مهربون رو شکر می گیم  تو شیرین ترین شیرینی زندگیمونی تو بهترین خاطرهو بهترین حادثه زندیگیمونی...عزیزم ولتاین مبارک

niniweblog.com

پسر گلی خودم به خوبی و خوشی نه ماهگی رم پشت سر گذاشت و رفت تو ماه دهم هوراااااااااااااااا

عزیز دلم کلی زرنگ و باهوش شده معنی جمله ها رو میدونه اینو از عکس العمل هایی که نشون میده می شه فهمید...کوچول من کلی جیگر شده خودش می شینه پا می شه از سر و کول ما بالا میره همه جای خونه سرک می کشه فقط الان یه وابستگی شدید به مامانیش پیدا کرده نمی زاره مامان از پیشش جم بخوره. دو روز پیش با خاله شیما رفتیم پیش متخصص تغذیه برای مامانی و آیدینم بردیم بعدشم چند تا مرکز خرید سر زدیم آیدین از این که بیرون بودیم کلی کیف می کرد و به روی همه می خندید. فعلا لباسی که مدنظرم هست رو پیدا نکردم منتظرم تا فروشگاهای بیشتری مدلای عید رو رو کنن تا انتخابم وسیع تر شه دوس دارم پسملی رو خوشگل کنم البته به قول عزیزمامان آیدین رو که می برم بیرون باید یه کم زشتش کنم تا چش نخوره ولی خوب من دوس دارم پسرم جیگرتر شه .

اواخر ماه نهم من و خاله شیما دس به ابتکار زدیم و چندتا عکس متفاوت ازت گرفتیم به شرح زیر. البته ناگفته نمونه که اصلا همکاری نکردی شما و خاله شیما کلی شکلک در می آورد تا گریه ت آروم بگیره یا با گوشی مامان ساکت می شدی.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

خوب چند نمونه از عسکا:

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

این روزا بابا در به در دنبال یه ماشین مناسب هست ولی شانس ما قیمت ماشین کلا دو سه برابر شد از وقتی ما فروختیم....امیدوارم یه ماشین خوب و مناسب گیرمون بیاد.

راستی دیگه تصمیم گرفتم منم وبلاگ پسری رو کددارش کنم که فقط دوس جونیا بتونن بخوننش اینو تو یه پست ثابت اعلام می کنم که دوستانی که کد می خوان تو قسمت نظرات اعلام کنن که کد رو براشون بدم.

الان جیگرم داره شلوغ کاری می کنه تا نیفتاده و کار دست خودش نداده برم. آخه این روزا حسابی زمین می خوره و همه جاش قرمز یا کبود میشه بس که فضوله این ووروجک من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نیر
28 بهمن 91 0:16
ماشالله 10 ماهگی بابا مگه 6 ماه پیش به دنیا نیمودی؟ ای بلا
ماشالله هزار ماشالله
دوستتون دارم و دلم براتون تنگ شده

اولا بگو چرا کد دار کردی ؟
دوما کد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا


به به به ببین کی اینجاس
دوست گلم ممنونم اومدی ما هم خیلی دلمون برای خاله و جیگرش تنگ شده بود
اولا:چند وقتی بود به سرم میزد کد دار کنم گاهی وقتا هم تصمیم می گرفتم اصلا خاطرات رو رو وب ننویسم دیگه ....حالا فعلا تصمیم گرفتم رمز بزارم تا فقط دوس جونای خودمون بتونن بیان تو مطالب
دوما رمز رو می زارم تو وبلاگتون
بووووس
فرزانه
28 بهمن 91 1:59
وااااای چه عکسای نازی
مامانی جون برا من و امیرعلی هم کد بفرس تا افتخار اینو داشته باشیم که از وبلاگ آیدین جون دیدین کنیم
ممنون
راستی ولنتاین هم مباااااارک


مرسی عزیزم ولنتاین شما هم مبارک
عزیز دل افتخار ما دوستی با شما و اون گل پسرت جیگرته
چشم رمز رو میزارم تو وبلاگتون
مامان ترانه
30 بهمن 91 15:31
آیدین جونم میام میخورمت ها با اون چشمهای نازت [

خوب خاله جون اون وقت مامانم هم میاد دخمل خوشمل شما رو می خوره به به
مامان طه
1 اسفند 91 8:54
عزیزم بروزم
آنا
2 اسفند 91 14:35
پس خاله آنا و دوستت چی آیدین؟؟؟؟
به ما هم کد بده.......................


چشم خاله آنا حتماااااااااااااااا
دوست گلمو ببوووس

maman taraneh
11 اسفند 91 19:18
من و یادت نره ها ..........


عزیزم مگه میشه شما رو یادمون بره؟
مامان طه
14 اسفند 91 12:42
سلام عزیزدلم خوبی؟ پسری خوبه؟

بیا بروزم


مرسی عزیزمممممم
فاطمه
24 اسفند 91 8:01
سلام آنا جونم
وایییییییییییییییییییی بخورم این پسرت رو
هزار ماشاءالله چقدر ماهههههههههههه
بابا این عکساشو میزای اینجا حداقل براش اسفند دود کن چشمش میزنیم
از طرف من ببوسش

التماس دعا


مرسی خاله فاطمه فدای اون معرفتت که همیشه بهمون سر می زنی
قبلا بهت گفته بودم خیلی ماهــــــــــــــــــــی؟

فرزانه
24 اسفند 91 11:06
مامان آیدین کجایی چرا وطلب جدید نمینویسی پیشاپیش عید تو و آیدین مبارک


عزیزم مرسی...عید شما هم مبارک مخصوصا امیرعلی موش موشی خودم
پوپک
24 اسفند 91 13:00
آخییییییی قربونش برم چقدر خوش تیپ و نازه براش اسپند دود کن من که عاشقشممم .. جریان کد چیه برا منم بفرست منتظرم .... برام دعا کن


مرسی خاله جون ما هم عاشق خودتیم بوووووووس
کدئ رو گذاشتم تو وبلاگت