آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

***فتبارک الله احسن الخالقین***

ای شیطون

1391/5/4 11:33
نویسنده : مامان آیدین
490 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اومدم برات بنویسم و عکس بزارم اما بیدار شدی گریه می کنی الان بغلمی و من دارم ه دستی می تایپم

عکسای یه ساعت پیشت که بیدار شدی شیر خوردی و خوابیدی منم ازت عسک گرفتم

 

شیر که خوردی تو بغلم خوابیدی گذاشتم زمین ازت عکس گرفتم ناخناتو کوتا کردم و گذاشتم تو تختت اما بازم بیدار شدی

بازم شیرت دادم و خوابیدی و بازم بیدار شدی فدات شه مامان که انقدر خوابت میاد اما نمی تونی بخوابی فکر می کنم بازم دلدرد داری...عزیز دلم یه مدتیه دلدرات خیلی کم شده و خیلی آروم تر شدی همش منتظر بهونه ای که یکی باهات حرف بزنه که بخندی به روش فدای خنده های از ته دلت شم مامان ..ان شاالله همیشه خندون باشی.

امروز وقت حمومته من و بابایی یه روز در میون می بریمت حموم...چن وقتیه خودمون می شوریمت خیلی خوشت میاد اوللا گریه می کردی اما حالا تو حموم کیف می کنی و بعضی وقتا هم می خندی .

دیروز با بابایی رفتیم بی بی سنتر برات چند دست لباس گرفتیم آخه لباسات اکثرا کوچیک شدن برات...فدای پسمل نازم که داره تن تن بزرگ میشه....

تا چن وقت پیش همش سعی می کردی بچرخی رو پهلو حالا چن روزیه یاد گرفتی و خیلی راحت می چرخی حالا تا می زاریمت زمین زور میزنه که رو شکمت برگردی اینم امروز فردا یاد می گیری فدات شم.

حالا برات عکسای دو روز پیشتو میزارم که داشتی بازی می کردی و سعی می کردی دستتو جا کنی تو دهن کوچولوت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرزانه
6 مرداد 91 12:49
سلام آیناز جون خوبی ماشاله چه گل پسر نازی داری بزنم به تخته .............. امیدوارم یه روز بزرگ شه و بیاد و وبلاگ قشنگی که براش درست کردی رو بخونه مراقب خودت و نی نی نازت باش
مامان ترانه
6 مرداد 91 20:25
چه معصومانه لالا کردی عزیزم بوس
الناز
7 مرداد 91 13:03
آخی نازی قلبونت بره خاله