آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

***فتبارک الله احسن الخالقین***

اولین اشکای آیدین

1391/5/12 11:46
نویسنده : مامان آیدین
471 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان الان خوابیدی بابا رفته دانشگاه امشب مهمون داریم برا افطار خاله ثریا اینا رو دعوت کردم...صبح که بیدار شدی آوردم گذاشتمت تو حال جلو تلویزیون داشتی کارتون میدیدی که بعد حوصله ت سر رفت و شروع کردی به گریه کردن مثل بچه بزرگا...البته ابن نوع گریه رو چند روزه یاد گرفتی...آدم خنده ش می گیره..خوب منم تو آشپزخونه بودم تا دستامو شستم و اومدم دیدم چشات پر اشکه و یه قطره بزرگ هم رو گونه ت بود الهی قربون چشای قشنگت با اولین اشکی که ازش اومد ... بغلت کردم زودی آروم شدی احساس کردم خیلی بزرگ شدی دیگه مردی شدی بعد رفتم تو فکر آینده روزی که اولین جوونه سیبیلاتو ببینم چقدر خوشحال خواهم شد الهی فدات شم...راستی چن روزیه می تونی روشکمت هم برگردی اما دستت می مونه زیرت هههههه هنوز یاد نگرفتی دستتو بکشی بیرون..بووووس

مامانی این عکسا رو دیروز ازت گرفتم..

 

 

 

اینم عکسای پری روزته..

 

اینم عکسای ٤-٥ روز پیش تو خواب ناز

 

دیگه برم به کارام برسممممممممم کلی کار دارمممم می بوسمت مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

صبــا
12 مرداد 91 15:21
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي خدا جونم ، صد هزار مرتبه شكرت به خاطر خلقت اين همـــــــــــه زيبايي ..
آيدين جونـــــــــــــــم ، چقدر شيرين و نازي .
چقدر خوشگل و مامانيي .

آنــا جونم بهت تبريك مي گم ، پسر ناز و خوشگل و مهمتر از همه سالمي داري ... از طرف من يه ماچ گنـــــــــــــــــــده از اون لپاي سفيد برفيش بگير .

مرسی خاله صبای مهلبونش خیلی لطف داری بهمون
مامان
15 مرداد 91 14:56
پسر نازی دارین.

مرسی لطف دارین
مامان ترانه
17 مرداد 91 16:44
مامانی تلویزیون برای نینی های زیر یکسال ضرر داره ها ...........................


نمیدونستم مرسی که گفتی ...در موردش تحقیق می کنم
مامان ترانه
21 مرداد 91 17:01
سلام دوستم
فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم


مبــــــــــــارکه الهی صدساله شی خوشگل خانوم
الناز
22 مرداد 91 13:26
خدا حفظش کنه

برا پسر منم دعا کن تا مشکلش حل بشه


ان شالله زود زود پسرت خوب میشه عزیزم
مامان ترانه
25 مرداد 91 17:03
مرسی خاله جونم که به ما سر میزنید
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 19:03
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
فاطمه
26 مرداد 91 6:52
سلام آنا جونممممممممم قربون این پسر خوشگل بشممممممم ماشاءالله هزار ماشاءالله خیلی ناز شده .......... بزرگ شده خیلی ببوسش از طرف من
مامان ترانه
26 مرداد 91 19:02
عکس جدید بزار مامانی بوووسسسسسسسس برای این گل پسمله
nani
28 مرداد 91 15:39
ماشاالله چه پسری با ماهیار من دوست می شی با اجازه add کرد
مامان ترانه
2 شهریور 91 17:15
ببووووسسسسسسسسس