آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

***فتبارک الله احسن الخالقین***

پایان 4 ماهگی

1391/6/21 12:30
نویسنده : مامان آیدین
467 بازدید
اشتراک گذاری

آیدینم مامانی امروز ٤ ماهگیت تموم شد و رفتی تو ٥ ماهقلبقلبماچ

مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه پسر گلم

الهی مامان فدای دستات که حالا دیگه وقتی مامان بغلت می کنه میندازی دور گردنش نمیدونی مامان چه کیفی می کنه.خوشمزه

آیدینم دیگه کم مونده راه بیفتی و تموم خونه مامان رو بهم بزنی نازی جیگرم...چند روز پیشا وقتی داشتم باهات حرف میدم دستاتو گرفتم تو دستام یهویی دیدم بدون هیچ زحمتی و خیلی راحت خودتو کشیدی بالا و نشستی مامان کلی ذوق کرد و به این شاهکارت خندید حالا دیگه خودت هم بدون هیچ کمکی وقتی رو بالش خوابیدی می تونی نیم خیز شی و وقتی دستتو می گیرم بدون اینکه کمکت کنم خودت می تونی بلند شی بشینی ماشااللهفرشتهتشویقخوشمزه

امروز وقت واکسن ٤ ماهگیته اما من و بابا گذاشتیم واسه ٥شنبه که بابا هم خونه باشه و بتونیم مواظبت باشیم که کم درد بکشی فدای پسر پهلوونمبغلماچ

اول مهر هم داریم می ریم مسافرت خودتو آماده کن پسملمممممممم اولین مسافرت پسرمهچشمکنگران

حالا چند تا عکس خوشمزه از ٤ ماهگی گل پسر مامان و بابا:

*******************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ارن
20 شهریور 91 11:43
هزارررر ماشاللله به اين پسمل خوشگل عزيزم چهار ماهگيت مبارك خانومي رمز رو برات ميزارم تو وب خصوصي
مامان مهسا.
20 شهریور 91 12:28
ماشاله به این گل پسر با اون رنگ چشاش.خدا حفظش کنه.
ساغر
20 شهریور 91 14:49
وای این عسلک چقدر بزرگ شده آیناز گلی مواظب دومادم باش
مامان گیسوجون
20 شهریور 91 15:52
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php بنویسید شماره 22
مامان ترانه
21 شهریور 91 14:42
هزار ماشاله عزیزم ....ای خانم کجا کجا مافرت ....ما هم میخواهیم بریم مشهد راتی کمپر رد یادت نره واه واکن خیلی تاثیر داره
مامان ترانه
21 شهریور 91 19:59
به سلامتی همیشه یه زیارت و عروسی خوش بگذره گلم
مامان ریحانه
21 شهریور 91 22:53
ای جانم هزار ماشالا به آیدین گلم. خیلی خوشگله. دوستتتتتتتتتتت دارم خاله. بووووووووووووووووس
پم پم
22 شهریور 91 19:52
سلام...گل پسر..چه چشمای نازی....
پم پم
22 شهریور 91 19:56
راستی..من شما رو لینک کردم....... با اجازه>>>>>
صبــــــا
25 شهریور 91 21:14
بـــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــه عجب آهنگي عجب گل پسري عجب مامان هنرمندي هـــــــــــــــــــــــــزار ماشاالله چشـــــــــــــــــــــم نخوره ايشالله اگه بدوني چه حسي بهم دست مي ده وقتي پاره تن ، دوستاي گلمو مي بينم . خــــــــــــــــــدا هميشه حافظ و نگهدارش باشه
مامان سارا
26 شهریور 91 9:57
سلام آیناز جونم عزززززززززززززیز دلم بینهایت دلم برات تنگ شده نمیدونم چرا تاپیک 62 ایی بسته شد ، خیلی ناراحت شدم م م م خیییییییییییلی همین الان از یه جایی آدرس وبلاگ نینیت رو پیدا کردم ... همش تو فکرت بودم عزززززیزم الهی فدای اون پسمل خوشگلت برم که انقدر ناز و دوس داشتنیه ، ای جاااااااااانم خدا حفظش کنه برات گلم ... راستی آیناز منم دارم مامان شدم، الان تو ماه سوم هستم ... جایی نبود بهت خبر بدم خواهری ، برام دعا کن که همه چی خوب پیش بره عزیزم ... خیلی دوست دارم عشقم ... بازم میام... آدرس وبلاگ نینی منم داشته باش ... یه وقتایی بهمون سر بزن ... میبوسمت